کتاب عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس، شاه‌کلیدهای مسیر تکامل
قیمت‌های باورنکردنی قالب آماده‌ی پایان‌نامه
تخفیفات ویژه‌ی خدمات پژوهشی
0
0

بررسی و ارزیابی سیستم عامل تحت وب گوگل (Google Chrome OS)

50,000 ت
مشاوره‌ی رایگان از طریق لینک‌های زیر
ایتا * بله * تلگرام
حسین جوانمردزاده
09166206708
تضمین کیفیت تضمین کیفیت
پشتیبانی اینترنتی پشتیبانی اینترنتی
ضمانت بازگشت وجه ضمانت بازگشت وجه
به‌روزرسانی دوره‌ای به‌روزرسانی دوره‌ای
نماد اعتماد الکترونیکی
دسته‌بندی:

سیستم عامل تحت وب گوگل (Google Chrome Operating System)
سیستم‌عامل بدون شک مهم‌ترین نرم‌افزار در کامپیوتر است که امکان اجرای تمامی برنامه‌های کامپیوتری را فراهم می‌آورد. سیستم‌عامل با سازمان‌دهی، مدیریت و کنترل منابع، امکان استفاده بهینه و هدفمند آنها را فراهم می‌آورد.
با توجه به وجود وابستگی بین سیستم‌عامل‌های کنونی و سخت‌افزارهای موجود و لزوم ذخیره اطلاعات کاربر بر روی دیسک سخت (Hard Disk)، سیستم‌عامل تحت وب کروم طراحی شد تا بخشی از این وابستگی‌ها را کم کنند.
سیستم‌عامل کروم (Chrome OS)، یک نرم‌افزار متن‌باز، تحت وب، سبک‌وزن (Lightweight) و رایگان است. گوگل این سیستم‌عامل را در سال 2009، بر اساس مرورگر گوگل کروم و مبتنی بر Linux طراحی کرد.
این سیستم‌عامل برای افرادی که بیشتر وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند مناسب است. هدف از طراحی این سیستم‌عامل، تسخیر بازار کامپیوترهای نت‌بوک (Netbooks) و در اختیار داشتن کامپیوترهایی است که بتوانند مانند تلویزیون‌های هوشمند به‌سرعت روشن و بلافاصله به اینترنت متصل شوند.
قابلیت متن‌باز بودن آن، به برنامه نویسان امکان می‌دهد تا در جهت توسعه و گسترش هرچه بیشتر این سیستم‌عامل گام بردارند.
تمام برنامه‌های سیستم‌عامل کروم، نرم‌افزارهای تحت وب هستند و اطلاعات شما در حساب کاربری‌تان در گوگل نگهداری می‌شود. این سیستم‌عامل از سرویس‌های وب مانند جی‌میل (Gmail)، گوگل داکس (Google Docs) و غیره استفاده می‌کند. سیستم‌عامل کروم فقط نرم‌افزارهای مبتنی بر وب را روی کامپیوتر شما اجرا خواهد کرد. درواقع مأموریت مهم کروم، نفوذ بیشتر وب اپلیکیشن‌ها به عمق سیستم‌عامل‌ها است.
سیستم‌عامل کروم بسیار شبیه مرورگر کروم است. تب‌ها کار Taskbar سیستم‌عامل را انجام می‌دهند. در سمت چپ شما چیزی شبیه منوی استارت هم دارید. یک حالت چند دسکتاپی هم وجود دارد.
سیستم‌عامل کروم بر اساس سه اصل سرعت، سادگی و امنیت طراحی شده است و پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل‌شدن به یک سیستم‌عامل فراگیر را دارد. هرچند برای لذت بردن از این سیستم‌عامل نیاز به اینترنت پرسرعت واقعی و نسل‌های جدید شبکه‌های تلفن همراه دارید.
هدف از این پژوهش، بررسی و ارزیابی سیستم‌عامل تحت وب گوگل (Chrome OS)، بررسی ویژگی‌های کلیدی، ساختار سیستم‌عامل، بررسی نقاط قوت و ضعف و مقایسه آن با برخی سیستم‌عامل‌های فعلی می‌باشد، به دلیل آنکه نقش مهمی در آینده، در دنیای کامپیوتر و در زندگی انسان‌ها خواهد داشت.
بررسی سیستم‌عامل کروم، نشان داد که تغییرات ایجادشده در آن علاوه بر ایجاد سادگی، باعث افزایش سرعت و امنیت سیستم‌عامل شده است. ارزیابی به‌عمل‌آمده نشان داد، استفاده از سیستم تحت وب و رایانش ابری (محاسبات ابری) می‌تواند مزیتی برای این سیستم‌عامل محسوب شود و از طرفی در صورت قطع ارتباط اینترنت، باعث کاهش کارایی آن نیز شود.
به نظر می‌رسد وجود قابلیت‌هایی ازجمله نصب سریع و آسان، اتصال سریع به اینترنت، ساده بودن دسترسی به اطلاعات شخصی و امنیت بالا به همراه افزودن توانمندی‌هایی ازجمله امکان استفاده به‌صورت آفلاین و ذخیره اطلاعات بر روی حافظه دستگاه و سازگاری بیشتر جهت اجرای برنامه‌های سایر سیستم‌عامل‌ها، امکان پیشرفت و استقبال بیشتر از این سیستم‌عامل را فراهم آورد.

برخی سرفصل‌های ارائه شده در این پژوهش:
– چرا این سیستم‌عامل مهم است؟
– تفاوت مرورگر کروم با سیستم‌عامل کروم
– دسکتاپ گوگل کروم
– ویژگی‌های کلیدی
– رابط كاربری چند کاربر برای یک سیستم‌عامل
– ذخیره‌سازی
– ساختار سیستم‌عامل کروم
– ارتباط از پیش آماده با اپراتور موبایل
– فرآیندها در Chrome OS
– مراحل نصب Chrome OS در Windows
– شروع به کار سیستم‌عامل
– بهره‌گیری از سیستم Cloud Computing
– نقاط قوت سیستم‌عامل کروم
– نقاط ضعف سیستم‌عامل کروم
– آیا این دو مورد نقطه قوت به حساب می‌آید یا نقطه ضعف؟
– همکاری با شرکت Citrix
– مقایسه سیستم‌عامل گوگل و مایکروسافت
– آینده سیستم‌عامل کروم
و …

در این مجموعه‌ی پژوهشی، به مباحث مختلفی درباره‌ی سیستم عامل تحت وب گوگل پرداخته شده که برای مطالعه، تحقیق، تدریس و آموزش بسیار مناسب است و در قالب فایل Word و PDF ارائه می‌شود.

5 ستاره از 6 رأی
مشاوره‌ی رایگان از طریق لینک‌های زیر
ایتا * بله * تلگرام
حسین جوانمردزاده
09166206708
تضمین کیفیت تضمین کیفیت
پشتیبانی اینترنتی پشتیبانی اینترنتی
ضمانت بازگشت وجه ضمانت بازگشت وجه
به‌روزرسانی دوره‌ای به‌روزرسانی دوره‌ای
نماد اعتماد الکترونیکی
https://karoonmedia.ir/?p=3277

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بررسی و ارزیابی سیستم عامل تحت وب گوگل (Google Chrome OS)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال امنیتی را با صفحه کلید انگلیسی پاسخ دهید *محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

عبارت‌های کلیدی (Keywords)‌: سیستم عامل chrome os, سیستم عامل گوگل کروم, دانلود سیستم عامل گوگل کروم, دانلود سیستم عامل گوگل برای کامپیوتر, جدیدترین سیستم عامل گوگل, سیستم عامل گوگل کروم چیست؟, نصب سیستم عامل گوگل کروم, آموزش نصب سیستم عامل گوگل کروم, سیستم عامل های گوگل
بررسی و ارزیابی سیستم عامل تحت وب گوگل (Google Chrome OS) 50,000 ت